SEO Ontzorg

Ik vind jouw bomen in het online bos

Ben jij al een tijd bezig met zoekmachine optimalisatie, maar de resultaten blijven uit. Je hebt een gebrek aan SEO-kennis, een SEO proces en alle effort die jij of je team er in stopt levert eigenlijk niets op…. Maar je weet dat er genoeg kansen liggen. 

Ik kan je helpen!

4 SEO blokken uitbesteden = Organische groei

Een totaalpakket waar alle SEO-onderdelen in terugkomen. 

Het unieke aan deze SEO blokken is dat ze ook los te verkrijgen zijn. 

Waarom betalen voor iets wat misschien helemaal niet nodig hebt?

Maar wat gebeurt er met de traffic op je website. Krijg je wel de juiste bezoeker en sluit de conversie aan op wat jouw bezoeker verwacht?

Maar dat is niet alles…. Lees hier onder meer

Online Strategie

Met de huidige website presentaties en de online vindbaarheid van je concurrenten wordt er een data-driven SEO-strategie ontwikkeld.

Online Content Upgrade

Vanuit de data van de website kwaliteitscontrole gaan we op zoek naar het laaghangend fruit. Welke bestaande content kunnen we verbeteren.

Online Content Creatie

Welke content onderwerpen zou je op gevonden moeten worden? Nieuwe blogs die voor goede gerichte bezoekers zorgen. 

Online Promotie

Welke blogs en pagina’s op je website hebben linkjes nodig waar andere website naar toe verwijzen. In deze fase gaan we content promoten.

Maar dat is niet alles.....

Ik kijk niet alleen naar SEO. Om meer omzet uit je website te krijgen kijk ik naar de volgende punten:

  1. Propositie (welke markt en welke doelgroep)
  2. Aanbod (Voor wie, wat en hoe krijgen ze het)
  3. Product (Diensten productiviseren)
Previous
Next

Maar de eerste vraag is:
Waar liggen je SEO kansen?

Om een goed fundament te kunnen bouwen heb je een plan nodig. Met het unieke SEO Prognose Rapport krijg je inzicht in jouw SEO Kansen. 

Op basis van data uit Google Analytics, SEMrush, Ahrefs worden de kansen in beeld gebracht door middel van 4 scenario’s:

  1. Business as usual
  2. Traditionele SEO
  3. Nieuwe Content 
  4. Combinatie van traditionele SEO en nieuwe Content

Wat gebeurt er na je aanvraag

Stap 1

SEO Strategie Gesprek

Stap 2

SEO Prognose Rapport

Stap 3

SEO Voorstel

Stap 4

SEO plan van aanpak

Stap 5

Kick-off samenwerking

Wat zeggen de opdrachtgevers

Maar de eerste vraag is:
Waar liggen je SEO kansen?

Om een goed fundament te kunnen bouwen heb je een plan nodig. Met het unieke SEO Prognose Rapport krijg je inzicht in jouw SEO Kansen. 

Op basis van data uit Google Analytics, SEMrush, Ahrefs worden de kansen in beeld gebracht door middel van 4 scenario’s:

  1. Business as usual
  2. Traditionele SEO
  3. Nieuwe Content 
  4. Combinatie van traditionele SEO en nieuwe Content

Deze tevreden klanten gingen je voor: