Dashboard mockup
Feit

90% van de bezoekers doet niets

90% van de nieuwe bezoekers leest alleen de info op je website.
Komt misschien terug of misschien niet.

Bezoekers willen je eerst leren kennen voordat ze iets kopen of aanvragen.
Hoe kan je de bezoeker helpen met de juiste informatie die hij op dat moment nodig heeft?

Precies, met Hubspot.
Dashboard mockup
Daarom HubSpot

Waarom HubSpot voor jouw bedrijf?

Inbound marketing is een methodiek die bijdraagt aan de groei van je organisatie. Dat wordt bereikt door te werken aan relaties.

Relaties gaat verder dan een klant die iets koopt of een prospect die gebruikmaakt van een leadmagneet.

HubSpot is een software pakket die je ondersteunt in het verkrijgen van een geoliede customer journey. Van het verkrijgen van leads door content die jouw doelgroep aanspreekt tot aan vragen die je klant heeft nadat hij gebruik heeft gemaakt van je dienst of product.

Dit CRM-systeem helpt jouw bedrijf met de groei op het gebied van meer website bezoeken, verkrijgen van leads en blije klanten.

Alles met als doel, succes voor jouw klant, want als jouw klant succes heeft dan heb jij dat ook!

Daarnaast is HubSpot al jaren het meest toonaangevende CRM-platform werkzaam in 120 landen.

De Alles in één tool

Een systeem waar alles samenkomt

Tijdbesparend

Automatiseren van de processen

Koppelen van Apps

Tools worden met elkaar gekoppeld

Marketing & Sales

Marketing en Sales werken samen

Dashboard mockup
Een voorbeeld

Wat ga je nu doen?

Voorbeeld:
Je hebt een SEO-website
Bezoekers van je website downloaden een eBook.
Na een aantal weken vult de bezoeker een formulier in voor strategie gesprek.
Vanuit dat gesprek wordt een deal vastgelegd start van een SEO-project.
Aantal bezoekers, leads en omzet van het MKB bedrijf groeit
Bedrijf wordt een evangelist en promoot jouw bedrijf bij andere.

Zoals je kan zien verandert het contact gedurende het traject van nieuwe bezoeker op de website naar een evangelist van je bedrijf.

En dat doe je door deze verschillende fases van het klanttraject. Elke klant heeft een andere informatiebehoefte en die informatie zit in HubSpot.
Customer Journey 2.0

Hubspot Vliegwiel

Om dit alles in gang te zetten heeft Hubspot het vliegwiel ontwikkeld. Daar komen alle fases van het proces in terug.

Door het vliegwiel in gang te brengen ontstaan er 3 fase van het klanttraject:

1. Attract
2. Engage
3. Delight

Door het publiceren van bijvoorbeeld blog artikelen ontstaat er energie in het vliegwiel.

Je verkrijgt nieuwe bezoekers naar je website, potentiële klanten worden meer betrokken en bestaande klanten willen hun positieve ervaring graag delen.

Daarmee heb je dus veel meer tractie. Deze nieuwe benadering heeft er voor gezorgd dat de traditionele sales funnel verdwijnt in het landschap. Van een lineaire en traditionele benadering gaan we naar een circulaire benadering die in alle fases zorgt voor groei.

Dat wordt verkregen doordat de juiste informatie op het juiste moment bij het juiste contact wordt gedeeld. Daarmee creëer je dus veel meer dat bedrijven over je gaan praten en dat blijft by far nog altijd de beste marketing tool.

Mond-tot-mond reclame.
Dashboard mockup

Hubspot CRM

Hubspot CRM biedt je de tools aan die nodig zijn om contacten in op te slaan. Deze tool is ingericht om contacten zo goed mogelijk te managen afhankelijk van de fase waar ze in zitten.

Alles wat nodig is om een mooie klantrelatie op te bouwen is in deze tool aanwezig.

Hubspot CRM is gratis en zal dit altijd blijven.

Hubspot Marketing Hub

Genereren van kwalitatieve leadsDoor waardevolle content, verkrijgen van leads en nuturing leads en transformeren naar warme leads die opgepakt kunnen worden door sales.

Hubspot Sales Hub

Warme leads naar klantenVerhoog de interactie met potentiele kopers, laat zien hoe jouw bedrijf van waarde is door het aanbod wat je biedt en sluit de koop

Hubspot Service Hub

Transformeer een klant naar een promotor
Los klant problemen op en zorg ervoor de ervaring van de klant zo goed is dat ze over je gaan praten.
De klant verandert in een promotor.

HubSpot Operations Hub

Zorg dat systemen beter op elkaar zijn afgestemd. Verbind apps en automatiseer de processen
zodat alle afdelingen informatie
halen uit dezelfde bron.

Wil je weten of Hubspot iets voor jou is?

Ik kan me voorstellen dat je veel vragen hebt of dit wel een juiste keuze is voor jou.
Het kan best veel en overweldigend zijn.

Een adviesgesprek kan daar meer verheldering over geven.
Vanuit jouw behoefte ga ik vervolgens kijken of HubSpot daar
een oplossing voor kan bieden. Het is geheel vrijblijvend.

Uit ervaring ken ik het belang van ROI van je online kanalen.
SEO en Hubspot zijn een ideale combinatie om het rendement per klant en per kanaal te meten.
Ik help graag bedrijven groeien op basis van data-driven keuzes.

Sebastiaan Kahle - Eigenaar & SEO / Hubspot specialist