Vallen de Google Ads resultaten tegen?Laat het controleren

Je adverteert op Google en de resultaten vallen tegen.
Wat moet je doen en klopt je onderbuik gevoel...?

Meestal wel en om daar draagvlak aan te geven kan je een Google Ads Audit doen. Geen oppervlakkige Audit maar een 25 pagina's tellend document met allerlei checks op basis van jouw accountgegevens.

Een Google Ads Audit begint bij € 2500,- ex BTW
Header image
Upload UI elementUpload UI element

+50 opdrachtgevers geholpen

+8 jaar Google Ads Ervaring

PPC Hub Member

Hi, Mijn naam is Sebastiaan Kahle-Schoenaker

Als Google Ads Specialist help ik bedrijven met het behalen van hun Online Doelen en haal ik het maximale uit je Google Ads Campagnes. Ik werk voor een gelimiteerd aantal opdrachtgevers zodat ik al mijn focus kan houden zonder kwaliteitsverlies.

Het is mijn doel om zoveel mogelijk kwaliteit te leveren aan mijn opdrachtgevers. Daarom ben ik ook altijd je contactpersoon en dat blijf ik zolang we samenwerken.

Door de jaren heen heb ik mijn Google Ads kennis altijd up-to-date gehouden. Als Google Ads Specialist wil je die kennis ook toetsen vandaar dat ik ook lid ben van dé Google Ads Community voor ervaren Ads Specialisten. The PPC Hub.

Op die manier kunnen we als member kennis delen met andere ervaren Google Ads specialisten over de gehele wereld. Een groep van 1200 gevorderde specialisten die hun kennis delen en zo blijven we allemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelen op het gebied van A.I. en de Google Ads Veilingen.

En zo ben jij verzekerd van een specialist die veel verder gaat dan een generalist!
Bedrijven waar ik mee heb samengewerkt, en meer...
Company logo
Company logo
Company logo
Company logo
Company logo

Is dit herkenbaar?

Je betaalt veel geld aan grote bureaus maar weinig resultaat.
Je contactpersoon kan niet denken vanuit een ondernemer.
Je hebt het gevoel dat er kansen onbenut gelaten worden.
En veel meer...

Dit krijg je bij mij

Deze Google Ads Audit bevat meestal meer dan 25 pagina's aan inhoudelijke checks die vindbaar zijn in jouw Google Ads account.

Voordat we beginnen zal ik eerst vragen welke targets er zijn met welke kpi's daarnaast zal ik vragen naar online marketing strategie.

Met deze informatie duik ik je Google Ads account in en ga op zoek naar kosten reductie maar bovenal is deze Audit bedoelt om kansen die op dit moment onbenut gelaten worden naar boven te krijgen.

Ontdek waar jouw kansen liggen

Op basis van de data aanwezig in jouw account op zoek naar efficiëntie in kosten en kansen