Over Sebastiaan

Hoi, mijn naam is Sebastiaan Kahle.

Mijn passie voor Online Marketing in het algemeen en Zoekmachine Marketing in het bijzonder gaat terug naar 2009. De sites schoten als paddestoelen uit de grond en deze sites waren vaak gericht om snel geld te maken.

Naar mijn mening was dit oude marketing in een nieuw jasje. Die tijd is gelukkig voorbij! Rond die periode werd ik getriggerd door de vraag: “Hoe kan ik een bezoeker zo optimaal mogelijk helpen in wat hij of zij zoekt, zodat hij/zij ook graag weer terug komt.”

Het gaat dus niet alleen om kliks maar ook om leads. En als je het echt goed doet om de nettowinst uit een online kanaal.

Naast mijn passie om websites beter vindbaar te maken hoort ondernemen ook echt bij mij. Met mijn collega René van Setten hebben we een bedrijf wat thuisbioscopen maakt. Home Cinema Experience. Daarin ben verantwoordelijk voor de marketing en sales.

Ik weet dus wat het is om te ondernemen en ik begrijp goed waar een ondernemer tegen aan loopt. Het verdienmodel staat bij mij dus ook centraal. Niet allleen vindbaar zijn maar ook bezoekers transformeren naar klanten.

 

Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste technieken?

Ik ben altijd op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen. Dat doe ik door het behalen van opleidingen en het volgen van cursussen van gerenommeerde bedrijven als Google, The Blueprint Training of Online Dialogue.

 

Over Online Doelen

Online Doelen is een online marketing bureau in Hoorn. Ik heb me gespecialiseerd in het antwoord op 2 vragen:

  • Hoe krijg ik de juiste bezoekers naar jouw site?
  • Hoe zorg ik ervoor dat deze bezoeker ook een tevreden klant wordt?

Het antwoord op die vragen vinden we terug in 2 specialisaties waar ik actief in ben:

Online Doelen is een verlengstuk van jouw bedrijf. Van strategie tot executie kan je op mij rekenen. Bij mij krijg je de volgende normen en waarden

  • Oprecht, integer en duidelijk
  • Resultaat gericht
  • Winaarsmentaliteit
  • Pro-actief
  • Oplossingsgericht denken

Ik geloof dat samenwerken ook ‘samen’ werken is. Dat betekent dat er ook een klik moet zijn anders gaat het niet werken. Tijdens het strategie gesprek wordt snel duidelijk of we op één lijn zitten en zo niet even goede vrienden.

“Always pass on what you have learned” dat zei Master Yoda in een van Star Wars films. En daar sluit ik me bij aan. Ik schrijf geregeld over SEO op mijn blog. Niet alleen de droge informatie maar ook hoe je daar zelf mee aan de slag kan. Praktisch zodat je er zelf iets me kan doen.

Hieronder een overzicht van de opleidingen die zijn behaald:

SEO uitbesteden

Wil je de online presence, traffic uit google en omzet verhogen dan kan je overwegen om SEO uit te besteden. Wil je daar meer over weten? Hier lees je meer over wat er komt kijken bij het uitbesteden van je SEO.

Waarom kies je voor Online Doelen?

Ik ben ervan overtuigd dat als jouw bedrijf de marketing budgetten inzet op basis van de data uit de website. Deze data vervolgens gebruikt om verbeteringen door te voeren, de winstgevendheid zal stijgen. Dit is dé manier om jouw bedrijf verder te helpen met het vergroten van de online presence, traffic en omzet. Je kiest voor Online Doelen vanwege de volgende punten:

  • OPRECHT, INTEGER EN DUIDELIJK
  • EEN 5 STAPPEN PROCES DAT WERKT
  • RESULTAAT GERICHT
  • SNELLER RESULTAAT DOOR GEAUTOMATISEERDE TOOLS
  • IK WERK MET PLEZIER
Ik beloof zeker geen gouden bergen maar als bedrijf krijgt je bij mij  kennis, kwaliteit, ervaring en volledige focus.

Bent u benieuwd wat ik voor uw bedrijf kan betekenen? Maak hier een afspraak voor een strategie gesprek over jouw website